International 644 - Weinig vermogen in trekker
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 en hebben de trefwoorden trekker , trekkertrek , hoi , motor , lucht , vermogen , pk , Waterrem , Aanpassen en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Nieuwe brandstof filters en bij de opvoerpomp filter schoon maken
Nieuw binnen en buiten luchtfilter
En kleppenstellen.
Als dat klaar is gewoon even weer testen.
Als het dan nog 50pk is zou je door een monteur de brandstofpomp iets bij laten stellen.
Maar zorg eerst dat het niet fout zit in de basis
De antwoorden op de volgende vragen kunnen je misschien wat verder helpen:
- heeft de trekker veel uren gedraaid of onder bijzonder stoffige omstandigheden?
- rookt de trekker erg als hij moet werken? of zelfs helemaal niet omdat hij te weinig brandstof krijgt?
- als je de oliepeilstok eruit trekt, komt er dan veel rook uit het gat of borrelt er zelfs olie uit?
- heeft de trekker ook zonder uitlaat zoveel minder pk's, dan kon de uitlaat wel eens dicht zitten.
Kwam er wel rook uit de uitlaat tijdens de laatste meters. Dan bedoel ik niet dat gitzwarte maar grijs-zwart dan heb je in ieder geval een idee of er wel diesel in de cilinder komt.
Wat heeft de trekker in het verleden gedaan? gewerkt of een beetje rond gesukkeld
Vergelijk bij een ander aan welke kant de retour van de verstuivers is gemonteerd.
De hoek van de inspuiting is dan verkeerd, wel rook maar te weinig vermogen.