Foto van een Case CS 110 Milestone uitvoering en Zuidberg frontheffing.. Foto is geplaatst door Abarth op 05-11-2011 om 14:56:49, met 23 reacties.

Case IH CS 110

Abarth
Foto van een Case CS 110 Milestone uitvoering en Zuidberg frontheffing.

Reacties

Zeemees
Wat houdt 'milestone' in dan?
Abarth
Heeft volgens mij met de cabine te maken, maar precies weet ik het ook niet..
thomasvw13
Wat is het verschil dan preciies. want ik zit te kijken maar die cs van ons is volgensmij exact het zelfde.
RubenSiebkes
Milestone zijn de laatste uit de serie .. volgens mij is de uitlaat ook anders .. bij de oude staat ie op de kap... maar of dat alleen bij de milestone anders is weet ik nie..
Zeemees
Nope, bij @thomasvw13 hebben ze een CS110, geen 'Milestone', maar die ziet er precies t zelfde uit. Vandaar dat ik het me afvroeg 😛
me
Misschien heeft die de milestone sticker eraf geblazen ? .. Super mooie trekkers!
fendtjuh
Milestone was toch een hele luxe trekker? Tijdelijk jubileummodel ofzo met veel opties meende ik.
eppo
Bij een milestone zit de uitlaat aan de zijkant en hoef je niet te koppelen met voor/achteruit. meer niet volgens mij
Valtrapowerr
Waren ook de laatste CS'en volgens mij
me
Zou goed kunnen .. trekkers schijnen het heel goed te doen en je hebt zo'n mooie multihendel .. Schijnen ook zeer gemakkelijk richting de 50 km/h te gaan ... Weet niet of ze ook met 50 bak zijn geleverd? Zou best keer dagje willen testen zo eentje! En misschien nog wel willen ruilen tegen de 6400 ook 😛...
CaseCS130
Milestone was een jubileum editie idd, net even wat meer opties voor een lage prijs. Weet de opties niet precies meer uit mijn hoofd, staat nog wel in oude t&w's.
De uitlaat aan de zijkant en omkeer onder het stuur waren al eerder onderdeel van een facelift van deze serie.
40km/h versie loopt tussen de 45 en 50km/h. Ik ben zelf niet een grote liefhebber van deze 4 cilinder versie. Trekker is wat aan de zware kant voor het vermogen, de 6 cilinder versies zijn wat beter in balans.
me
Volgens mij moet je voor de 45/50 nog wel even helpen .. maar dat ging vrij gemakkelijk heb ik wel eens gehoord.

Trekkers wegen kaal al 6 ton ongeveer of niet ? Dat is wel best veel ja voor een 4 pitter 😄!
fendtjuh
En een beste draaicirkel heb ik wel eens gelezen?
Valtrapowerr
Ja klopt CS heeft grote draaicirkel.
CaseCS130
Daar heeft de 110 weer wat voordeel door zijn kortere wielbasis. Maar ze draaien idd. niet het scherpst. Voor die 45/50 hoef je ze niet te helpen, onze reed dat standaard. Andere merken met dezelfde zf bak rijden trouwens ook die snelheid zover ik weet. Netto gewicht 6 cilinders is ongeveer 5.5 ton, 4 cilinder een paar honderd kg lichter.
me
Ja volgens het boekje of in praktijk op de weegbrug? ... Boekje kan je meestal zowat 1000 kg bij optellen.
CaseCS130
Boekje idd, daar komt nog wel wat bij. Ik heb onze trekker nog nooit op de weegbrug gehad, dus kan het je niet exact vertellen.
huub
@me

Quote:
Volgens mij moet je voor de 45/50 nog wel even helpen .. maar dat ging vrij gemakkelijk heb ik wel eens gehoord.

Wat wil je er, behalve banden en toerental, aan doen??
me
@huub

Schijnen uit zichzelf al een hele dikke 40 te lopen, klein slagje erbij schijnt al genoeg te zijn! Terwijl er vaak ook nog heel slagje grotere banden onder kunnen omdat er ruimte zat is!
fendt-412
Harder als 43 kreeg ik hem niet, maakte hij al aardig wat toeren. Weet niet of je wel moet willen dat je motor 2400 toeren maakt. Die paar minuten die je daarmee wint.
eppo
@fendt-412

44 is demax op cultuurwielen.
Vroem Vroem
Ik, gerrit power en valtra6200 hebben dit object verplaatst van Tractoren Case CS 110 (Poseren) naar Tractoren Case IH CS 110 (Poseren)

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case IH CS 110 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!